تاییدیه ایمنی و آتش نشانی

اخذ تاییدیه سازمان آتش نشانی

شرکت آتش کاویان ایمن جو مشاور ,طراح و مجری سیستم اعلام و اطفاء حریق

همـراه شما خواهـد بود تا مرحله اخـذ تاییده ایمنی از سازمان آتش نشانی تهــــران.

در دو مرحله پرونده یک بنا از شهرداری به سامان آتش نشانی ارجاء داده میشــــود

  • مرحله
  • مرحله

بنا به تجربه توصیه میشود که از همان مراحل ابتدایی ساخت با برگزیدن مشاوره ایمنی و آتش نشانی مانع دوباره کاری ها و اتلاف سرمایه مادی و زمانی شوید.

آنچه که این روز ها بیش از پیش مشاهده میشود, رواج خطای سازندگان غالبا ساختمان های کم مساحت در دور زدن اجرا و طراحی اصولی سیستم اعلام و اطفاء به بهانه صرفه جویی هست.

بدین ترتیب که به پیشنهاد اپراتور مکانیکال و الکتریکال (لوله کش و سیم کش) ایده های خارج از ضوابط ایمنی پیاده سازی میشود که نتیجه ای جز باز طراحی و اجرای مجدد نخواهد داشت.

اخذ تاییدیه آتش نشانی منوط به بازدید میدانی کارشناسان آن سازمان از پروژه هست و در نوبت گیری های مختلف و تست های ایمنی متفاوت ضوابط ایمنی مورد بررسی قرار میگیرد که الزاما هماهنگی این چنینی توسط شرکت مشاوری مانند آتش کاویان ایمن جو صورت می گیرد.

«نکته ای برای سازندگان بنا های کوچک»

اشارف به آیین نامه ها و ضوابط آتش نشانی و تفسیر صحیح از قوانین و اجرای منطبق با نقشه های مصوب در کنار پیشنهاد های عملیاتی حداقل های همراهی یک شرکت مشاور ایمنی محسوب میشود!

دیدگاه حرفه ای آتش کاویان ایمن جو از ورود به یک پروژه کاهش استرس فکری و مالی مالک و مجری پروژه میباشد.

  •  آتش کاویان ایمن جو هم سو با دیدگاه حرفه ای خود و گستره زمینه فعالیت اقدام به اخد نمایندگی فروش تجهیزات ایمنی و آتش نشانی از قبیل درب ضد حریق و جعبه آتش نشانی و … کرده است.

لازم به ذکر هست که به علت اهمیت تجهیزات ایمنی وجود گواهی اصالت کالا در اغلب تجهیزات الزامی هست.

شرکت مشاورر ایمنی را میتوان بر اساس سابقه کاری و تعداد پروژه های به سرانجام رسانده و تنوع کاربری های ابنیه های عیار سنجی کرد.

«کدام بهترین هست»

آدرس: خیابان آزادی – خیابان میمنت

تلفن: 125

ایمیل:  Info@Atashkavian.ir 

© کلیه حقوق این تارنما متعلق به شرکت آتش کاویان ایمن جو میباشد.

طراحی سایت و سئو توسط آتش کاویان ایمن جو